Onderwerp: Slagen?
Enkele bericht bekijken
Oud 4 April 2010, 19:24   #8
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door J.- Bekijk Bericht
1) Het is niet dom om te zeggen. Oké, ik weet niet wat het exact is, maar ik neem aan dat het dus gewoon... een reglement is over de examens? En zoiets heb ik dus echt niet. 2) Ik heb dat écht nooit gehad. Wij krijgen alleen op het begin van het schooljaar ons schoolreglement. Daar verwed ik mijn hoofd op. 3) Ik zeg ook niet dat ik het schoolreglement niet begrijp, maar alles wordt er vaag in omschreven. Zo geef ik even een voorbeeld: er staat in dat je gepaste kleding moet dragen. Maar wat verstaan we daaronder? Dat moeten we zelf maar invullen. Mogen piercings? Mogen tattoos? Dat staat er niet in. En nee, ik hoef echt niet achter een kassa te gaan werken hoor. Er staat verder ook niets in over de examens, ik heb het nagelezen. Moet je niet direct zo bijdehand voor doen.
Als je niet weet wat iets is, moet je dàt zeggen en niet zomaar antwoord gaan geven. En zoals je nu al bij puntje 1 zegt, het is inderdaad een regelement waar het hoe en wat van de examens instaat. Dat maakt je dus dom op een rare manier, je weet namelijk wel wat is het is, je zegt alleen dat je het niet weet...

Op puntje 2: vraag er dan eens naar als je het niet gehad hebt. Je kan natuurlijk wel een beetje eigen initiatief tonen en niet alleen maar wachten tot je alles op een zilveren schaaltje gepresenteerd krijgt.

En 3: dat is juist helemaal niet vaag geschreven. Dat noemt men nou een "kapstok" artikel, je kan namelijk niet alles opgeven wat er maar te bedenken valt met betrekking tot de kleding. Als nu het schoolbestuur iets van je kleding hen niet aanstaat kunnen zij dat niet gepast noemen en verwijzen ze naar dat artikel. Niet zo heel moeilijk toch?
En tja, als er in dat school regelement niets staat over examens zal dat waarschijnlijk komen omdat dat soort dingen in het examen regelement staan...

En dit heeft niet direct iets met bijdehand te maken, dit is meer gewoon mijn vermogen jouw onvermogen aan te stippen.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden