Onderwerp: 9 juni.
Enkele bericht bekijken
Oud 11 May 2010, 15:56   #33
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Misschien dat jij het nut ziet, maar het moet eerste goed gaan met de mensjes voordat we meer tijd gaan steken in de plantjes
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het met je eens was. Maar deze redenering is natuurlijk vrij flauw. Er kan altijd wel iets beter met de mensjes, wat zou betekenen dat er nooit aandacht besteedt wordt aan de diertjes. Als we zo zouden omgaan met het milieu blijft er niet veel van over, wat jammer zou zijn.
Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
En sinds wanneer jagen ze voor de lol?
Ik weet niet waarom je nog meer zou jagen in Nederland?
Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Als in helemaal gek met Europa zijn, maar wel de coffeeshops behouden. Van die vage dingen waar geen lijn op te trekken valt.
Dat kan toch: zijn vóór een grotere eenheid in Europa om sterker te staan tegenover machtsblokken als VS en China (of om komende crises te voorkomen).
Een eenheid wil niet zeggen dat elk land precies hetzelfde wordt. Wij zouden ons drugsbeleid gewoon kunnen behouden, want dat heeft verder geen drol te maken met (bijvoorbeeld) de wereldeconomie.
Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Ze willen een eenheid vormen en hopen dat we er allemaal zo over denken terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Natuurlijk hoopt elke partij dat iedereen er zo over denkt als zij.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden