Enkele bericht bekijken
Oud 15 June 2010, 20:33   #21
111johnno111
Lid
 
Geregistreerd op: 13 June 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kimm!~~ Bekijk Bericht
Het maakt niet uit als je 18 bent en nog nooit verkering hebt gehad.
Maar je moet echt aan je sociale contacten werken dat is lastig maar mensen zijn wel degelijk te vertrouwen zeker niet allemaal wel een groot deel.
En over dat meisje betreft vraag haar msn, of telefoon nummer dat is heel onschuldig en zo kun je een beetje contact krijgen en opgegeven moment kan dat altijd op iets anders uitlopen.
Maar begin eens met vrienden maken er zijn echt wel mensen die het zelfde voelen of angst hebben als jij, probeer vrienden te worden met hun!
Hoezo maakt niet uit ? Bijna ieder meisje van 17 a 18 jaar heeft tegenwoordig al een paar x verkering gehad en vaak gezoend.

En ik heb nog NOOIT keer gezoend en heb deus veel minder ''ervaring'' en dus zoen als een beginnining ( 12 jaar) en dat is dus k u t voor de ander. En nou heb ook ook weer helemaal geen contact met andere maar het contact blijft vooral bij me werkplek omdat ik denk dat ze me niet mee willen hebben omdat ze al hun eigen vriendengroep hebben. En vooral aan meiden durf ik bijv. geen msn of telefoon nummer te vragen omdat ik bang ben dat ze het niet wil geven omdat ze mij misschien niks vind.
111johnno111 is offline   Met citaat antwoorden