Onderwerp: Het blijheid topic.
Enkele bericht bekijken
Oud 14 January 2011, 23:17   #4123
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
Tja duurt lang om te genezen als je iets gekneusd hebt -_- lol
Met je handen over de piste heen gaan ja haha Das leuk :3 doe ik vaak met carven haha xd
Nee echt recht naar beneden gaan.. met je gezicht naar de berg toe.. en dan alleen op de voorkant van je board staan.. dus echt niks kunnen zien zeg maar

Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
Spreads maken naast de piste..? Je bedoelt dat je gewoon een stukje offpiste gaat en dan weer op de piste ofzo
Nee dat bedoel ik nie.. uhm das nog wel op de piste zeg maar.. aan de zeikant waar er een dikke hoop sneeuw (losse) ligt.. dan duw je die sneeuw zeg maar aan de kant in zo'n dikke sneeuwwolk.. is echt een vet gezicht.


Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
En lopen heet penguin En ollie doe je toch ook altijd wanneer je springt of heb ik dat?
Ik doe niet altijd een ollie als ik spring.. en op de grond kan je ook ollie doen hea en dan weet ik dat ook weer

Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
Als je wil gaan carven kun je highback plate iets verder naar binnen zetten, dan sta je automatisch meer naar voren met je onderbeen. Dus dan hoef je minder ver naar achteren te gaan met je onderbeen om op de hielkant van je snowboard te staan.
Ik heb geen standaard binding.. Ik heb met van die klikdingen van achter dus weet nie hoe da moet
http://s.stpost.com/eccStoreFront/pr.../m_75340_1.jpg
http://www.backcountry.com/images/it...064/MNXBLK.jpg


Citaat:
Origineel gepost door SYoung Bekijk Bericht
En voor fakie heb je je snowboard duck staan neem ik aan? Anders kan dat ook nog eens lastig worden voor je xd
Uhm nee heb ze nog niet duck staan.. Ik wil het eerst wat kunnen.. in feb ga ik weer boarden met les enzo (niet omdat ik het nodig heb maar omdat ik het facking gezellig vind) en dan wil ik gwn normaal mee kunnen draaien.. als ik m'n bindingen dan ineens anders heb staan dan trip ik wss en daar kan ik nie tegen
En ik kan redelijk naar beneden komen. op een blauwe piste lukt het me aardig om de bochten aanelkaar te linken zeg maar De echt beginnershouding weer
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden