Enkele bericht bekijken
Oud 15 July 2012, 23:22   #1
barbiedeluxe
Lid
 
barbiedeluxe's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2012
Locatie: brabant omg. Eindje
Berichten: 27
Red face hoe moet ik dit aanpakken? :O

okey nieuwe dilemma!!!! HELPP

nou dr is n jonge die ik al 3 jaar leuk vindd! en al die tijd kwam het er niet van! vervolgens waren de gevoelens weg en ik zag hem minder. Zag hem af en toe en dan flirtte hij beetje en probeerde contact te maken maar ik wilde niet meer.

totdat .. 2 weken terug voegde ie me toe op facebook en begint allemaal te praten en wilde afspreken etc. dus had vrijdag met hem afgesproken midden in de nacht en hij wilde neuken en werd handtastelijk
ik werd helemaal verlegen van hem dus verteld dat ik hem 2jaar terug echt super leuk vond. naja hij antwoordde met;'en nu niet meer? en ik zei neee!" vervolgens zegt ie "kijk me aan en zeg dat je me niet meer leuk vind maar iemand anders". dat kon ik dus niet en hij moest lachen en zei je vind me ergens nog wel leuk en hij floepte eruit ik vind jou ook leuk .. en terwijl ik hem aankeek zei hij oppeens "mischien" erachter aan.

maargoed hij ging door met aanraken en steeds verder terwijl ik dat niet eens wilden maargoed, ikzei neee wil ikniet maar hij ging door en hield me stevig vast ik kon nietweg. uiteindelijk was t me toch gelukt en ik liep dus wegh en hij maar zegge wat voor pussy ik ben en dat ik praatjes heb maar het niet meen. En dat k heilig ben dus ik wilde hem bewijze dat dat niet zo was dus ik liep terug naar hem speelde wat met hem en hij kwam klaar. En meteen daarna vroeg ie wil je naar huis? moet je gaan? dan ga ik nu ook moet morgen werken. naja dus ik zei maar dat ik ging terwijl ik stiekem nog eve met hem wilde knuffel etc net zoals daarvoor want vind hem nu weer echt super leuk en krijg m niet uit mn kop! vervolgens ging ie n stukje mee en daarna vroeg ik aan hem was dit het? en hij zei ja dit blijft wel tussen ons als je dat wilt (vroeg ik daarvoor nog aan hem). maar ik bedoelde eingelijk of ik een knuffel of iets kreeg .. ik zag hem twijfelen maar ikdacht jaa doe het nu anders ben ikweg! maar hij hapte niet toe dus ik zei doei en rreeed maar weg en hij deed hetzelfde JMMMRRR

now to the point: Ik smste hem de volgende ochtend gewoon simpel smsje en vroeg of er nog n volgende date kwam.. naja hij antwoordde niet pas s'avonds nadat ik had gesmst waarom hij niet antwoordde. kreeg k n slap smsje terug van "sorry maar heb niet heel de dag mn telefoon bij me en had het druk!"dus ik stuur terug "okee vandaar! dacht al krijg geen antwoord terug !" kreeg ik terug "komt wel goedd" dus ik antwoord "als jij het zegt" .. verder HELEMAAL NADA NIKS van hem gehoord WTFF

nou ben ik superrbang dat ie niks meer van zich gaat laten horen, en wil ook niet achter hem aangaan en heletijd smse etc. maar wil hem wel laten merken dat ik HEM leuk vind!ikwil hemm!!
wtf moet ik doen,.. gewoon wachten totdat hij contactzoekt? of toch hem doodgooie met smsjes ..

Laatst aangepast door barbiedeluxe : 15 July 2012 om 23:24
barbiedeluxe is offline   Met citaat antwoorden