Onderwerp: English
Enkele bericht bekijken
Oud 31 May 2002, 16:24   #2
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard Re: English

Citaat:
Originally posted by death_rose
Hallo,
kan iemand mij helpen met het vertalen van Nederlands naar Engels?

Hoe zeg je in het Engels:
Het gaat over 2 neven waaronder 1 ziek is en naar Italië vertrekt. Daar ontmoet hij zijn nicht Rachel.
Hij leert haar beter kennen en ze trouwen met elkaar
Op een dag krijgt de neef in London een brief waarin staat dat hij dadelijk naar Italië moet vertrekken om zijn neef te helpen anders gaat hji dood maar wannneer hij aankomt is hij al gestorven. Hij wilt uitzoeken hoe het gebeurd is samen met Rachel.
Maar de moordenaar blijkt Rachel te zijn.

En dan nog iets:

IK vond dit boek heel mooi. Soms was het niet spannend.
Maar in het algemeen is het vlot om te lezen en plezant

merci
hhmm...ik zal het wel wat te letterlijk vertalen en er zullen watspelfouten in voorkomen, maar goed...beter iets dan niets

It's about 2 cousins and 1 of them is ill and leaves to Italy. Over there he'll meet his neace Rachel. Het gets to know her a little better and they marry with each other. One day de cousin in London gets a letter which says that he has to come to Italy to help his cousin otherwise he'll die but when he arrives he died already. He wants to find out how it has happened with Rachel but the murderor seems to be Rachel

en je andere stukje tekst:

I like this stroy very much, though it wasn't very exciting now and then. But above all it was a good and pleasurous story to read.

alsje
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden