Enkele bericht bekijken
Oud 6 June 2002, 16:56   #42
someone
1337 Lid :)
 
someone's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 July 2001
Locatie: Op mn stoel
Berichten: 142
Stuur een bericht via ICQ naar someone
Standaard

Hey Constantijn,

Ik lees dit zo en kan mijn ogen dus echt niet geloven, je bent een hardstikke toffe peer man!!
Je moet er gewoon nix van aantrekken als ze je nu nog steeds pesten ofzow, maar je moet gewoon doorlopen.
Jij moet gewoon de havo afmaken (je zat nu in de 4e of 5e of wat wasset?) of eventueel de HAVO niet afmaken, en de ICT ingaan, je kunt heel wat met MAVO doen als je iets met computers wilt gaan doen, geloof mij maar! Ik neem aan dat je MAVO op niveau 4 hebt, dan kun je iig al systeembeheerder worden, maar jij wilt dat denk ik niet, jij wou uhm, wat wasset? iets met programmeren toch? nou dan ga je naar MBO informatica, plak je daar 1 tot 1,5 jaar aan vast en dan heb je HBO informatica nadat je MBO informatica af hebt, en dan ga je werk zoeken
Moet je wel informatica of whatever ergens ver weg gaan doen, en bij allemaal onbekenden in de klas zitten, dan stel je net als hiervoor gezegd is het iig uit, voor zolang als jij wilt, doe eventueel als je dat leuk vind mee aan zo een exchange project, ga je een jaar in amerika ofzow studeren, misschien een oplossing voor jou? kun je daar gelijk je diploma en alles halen, en kun je als je weer in nederland een jaartje ergens gaan werken, geld sparen, etc etc, en daarna gaan studeren

veel suc6 verder!
__________________
Flames? Threats?
http://amishrakefight.org/gfy/
If you are still reading this far down you desperately need to get a life.
someone is offline