Onderwerp: lonely
Enkele bericht bekijken
Oud 16 June 2002, 22:46   #8
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: lonely

i]Originally posted by mirre [/i]
]vinden jullie ook niet dat je hier in deze wereld fucking lonely bent, ik heb het weet niet wat meegemaakt, maar niemand weet het gewoon, niemand weet gewoon wie ik echt ben, zelfs m'n ouders en broers niet, niemand kent mij echt,
-->> ken jij jezelf wel ? wie jou kent is niet belangrijk dat jij jezelf kent wel.


alleen een leraar, maar wat de fuck heb je daar aan, het blijft altijd een leraar, hij kan er nooit echt voor me zijn, als ik problemen heb kan ik hem om advies vragen, maar echt persoonlijk kunne we niet worden
-->> wat bedoel je daar dan mee idd, hij geeft je advies, waaruit jij hopelijk verder kan.

, en als ik het aan een vriendin vertel, dan zijn ze allemaal stil en zeggen ze niets meer, om vervolgens over iets anders te gaan praten en het er nooit meer over te hebben.
-->> oftewel het intresseert ze geen fuck of ze willen er geen intresse voor tonen.

ik blijf er altijd alleen mee zitten, ik heb geen schouder om me heen om eens tegen te leunen, moet me altijd sterk houden, het enige wat ik doe is doorgaan met ademhalen en door gaan met leven, maar wat heeft het in hemelsnaam voor zin.

-->> als je het zo bekijkt geen idee

ik heb geen vader en geen moeder(althans niet iemand die er voor me is) geen familie krijg geen liefde en als ik het krijg, krijg ik het alleen op verkeerd manieren.
Wat heeft het in godsnaam allemaal voor zin.....

Ach weet je wat het is he'

Je ziet het verkeert, kijk eens naar buiten vraag je eens af waarom de vogeltjes fluiten.
ik bedoel relax, maak je niet zo druk.
er zijn veel meer leuke dingen dan dat er negatieve zijn.
en laat je een keer gaan, zonder de gevolgen te bedenken.
  Met citaat antwoorden