Enkele bericht bekijken
Oud 11 July 2002, 16:57   #8
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DaSuperEvy
Ik ben helemaal tegen de doodstraf. Hoeveel onschuldige mensen worden zo niet gedood? In de meeste gevallen heb je nooit 100% zekerheid van wat de waarheid is. En zelfs als je er zeker van bent, ik vind dat iedereen een tweede kans verdient. Natuurlijk moet je zo iemand niet vrijuit laten gaan, maar er zijn andere oplossingen, zoals dwangarbeid en/of gevangenisstraf...

wat een bullshit. Alsof er geen onschuldige mensen in de gevangenis zitten?? alsof er bij de zaken van de mensen die de cel in worden gegooid 100% zekerheid is. Nee. En wil jij een psycho-neurotische moordenaar die alles neersteekt/schiet wat los en vast zit een 2e kans geven?!?! Asjeblieft hoor..

En dat gezeik dat mensen gaan nadenken als ze hun hele leven in de cel zitten is ook bullshit, want als jij weet dat je je hele leven in zo'n cel blijft wegrotten ga je heus niet nadenken over wat je hebt gedaan, want je hebt er uiteindelijk toch niks meer aan. Dat nadenken gebeurd dan veel te laat, je moet nadenken vóórdat je die misdrijf begat en niet erna want dan bereik je er niks mee als je toch je hele leven in de cel zit. En ook al ging je er wel over nadenken: wat heb je er aan? helemaal NIKS.
En iemand jarenlang in de cel laten zitten is duur en kost ruimte.

Nee, ik ben voor de doodstraf.
  Met citaat antwoorden