Enkele bericht bekijken
Oud 31 October 2002, 10:00   #29
bifirol
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen_Engeltje
godver wat ben jij een egoïst sorry dat ik het zeg, maar je kunt misschien is kijken of de schuld niet voor een deel bij jou ligt, je had ook kunnen denken, misschien dat hij nu gelukkig is, en bij jullie mam niet, je kunt niet de schuld bij iemand anders schuiven, jij bent de gene die deprisief is en agressief, het komt wel door de scheiding maar wat had je dan gewild, zo'n nep leventje warin alles van buiten zo fijn lijkt, maar aan de binnekant het een kut leven, had je dat gewild, nee ik neem aan van niet.
Ik snap dat je je kut voelt, maar je moet je wel ff gaan bedenken dat je zijn dochter bent en dat zul je niet kunnen vernaderen, hij is jou vader en hoe denk je dat hij zich voelt na zo'n brief, zou hij daar niet agresief en deprisief van worden?

Sorry hoor, maar ik denk echt wel nie dat het haar schuld is... haar vader is weggegaan bij haar moeder é! Ik heb ook zoiets meegemaakt, mijn vader had iemand anders en heeft daar ook twee kinderen bij en de aandacht gaat vooral naar de andere kinderen,

het is niet omdat hij weg is van zijn oorspronkelijk gezin dat hij nie meer moet omkijken é naar hen!!!


Als je het zelf nie hebt meegemaakt kun je nie voelen wat zij nu voelt.
  Met citaat antwoorden