Enkele bericht bekijken
Oud 12 January 2003, 19:15   #9
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: niet willen/kunnen openstaan voor liefde,hulpetc. etc.

Citaat:
Originally posted by A-Man


Ik heb misschien mazzel gehad met vrienden de laatste tijd, ik maak er dan ook denk ik teveel gebruik van. Maar ik kan er niet meer mee ophouden, ik weet echt niet meer hoe ik dat eerst deed, was toen vooral overal op snel kwaad en had iig geen zin in "echte vrienden" ofzo.
Ik heb genoeg mensen die ik echt vertrouw, waarom? Weet ik niet. K zou een aantal mensen (die ik ken en die ik niet zo goed ken) iig nooit laten vallen. Ik ben alleen zo bang dat ik niks voor ze kan betekenen (en dat is ook zo geloof ik, (blijkbaar)) en dat ik in de toekomst niks voor ze zou kunnen betekenen. Die angst maakt me gek ofzo, faalangst en daardoor gaat niks lukken. Want het lukt me toch niet.
niks voor hun kan betekenen? huh? is vriendschap dan een soort van werknemer-werkgevers relatie waarbij je strike regels van verplichtingen hebt? NEE! Je bent hoe je bent, en als het jouw vrienden zijn, dan accepteren ze zoals jij bent en dus ook wat jij aan hun geeft. Al een heel waardevol iets, is de vriendschap zelf!!! En daarom kan het NIET zo zijn dat je nisk voor ze kan betekenen.

Als je een vriendschap rustig opbouwd dan blijkt snel zat of iemand snor zit of niet. Spring je er meteen in met beide voeten, dankun je wel eens verdrinken en bij een verkeerd iemand aanklampen.
  Met citaat antwoorden