Onderwerp: PvdA-stemmers..
Enkele bericht bekijken
Oud 20 January 2003, 12:20   #36
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie


Nou, Bertus.. Van iedereen die ik hierover gehoord heb ben jij volgens mij de enige bij wie Cohen weerstand oproept. Van (het beetje) wat ik op tv heb gezien hoor ik louter positieve verhalen... Denk dus niet (gezien de invloed van de media) dat dit een negatief effect zal hebben op de PvdA... Bos heeft duidelijk aangegeven dat hij het niet gaan doen. Die discussie hoeft dus al niet meer eens gevoerd te worden... Een ander punt van kritiek dat ik hoor is dat Cohen niet op de kieslijst staat. Vind ik niet meer dan logisch. Hij is burgermeester van Amsterdam, lijkt me niet dat hij dat voor de verkiezingen zou willen inruilen voor het blauwe Haagse pluche in de oppositie. Zou me ook niet wenselijk lijken. Hij is gewoon burgermeester van Amsterdam voor een bepaalde termijn, maar in het landsbelang (een premierschap) is het ook niet meer dan logisch dat hij aangeeft premier te willen worden als de mogelijkheid daar is.
Ten derde is deze poll dus absoluut niet representatief. Ik weet zeker dat er een aantal non-PvdA-stemmers hier ook hebben gestemd.
Tja, ik ben het niet met balkenende en Zalm eens, maar op dit punt dus wel. Waarom zou die knekkert niet in het nieuws mogen komen nu hij misschien wel de machtigste man van het land wordt ? Kijk; alsie met zijn kop van de buis blijft, dan kan hij ook niks fout doen natuurlijk, en ook niks verprutsen. Ach ja, CDA wordt toch wel de grootste
  Met citaat antwoorden