Enkele bericht bekijken
Oud 16 March 2003, 18:28   #71
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


-amerika heeft verdragen getekend om nooit meer hun massavernietigings wapens in te zetten bij een aanval maar alleen puur ter verdediging.

Ondertussen schrappen ze wel lekker het ABN-verdrag dat inperking van kernwapenarsenaal bepaalt. Waarom wil een land dat al 7x de wereld kan vernietigen ineens weer meer wapens hebben?

- AMerika is een democratie het is niet 1 man die aan de knoppen zit

Ik zeg niet dat Amerika geen democratie is. Ik heb uberhaupt niks over de bestuursvorm van Amerika gezegd, maar dat kan ik nu wel even doen. Amerika stuurt af op een Nazicratie(om de nazi-bestuursvorm ma even zo te benoemen). De amerikaanse regering heeft een enorme propaganda-machine aan het werk gezet om de burgers te indoctrineren zodat ze allemaal voor de oorloog zijn. Er zijn zwarte lijsten ontstaan waarop namen van mensen staan die tegen de oorlog zijn (in Hollywood is al zo'n lijst, sta je erop heb je veel minder kans op rollen). Dit vind ik gewoon heel erg eng aan het worden, zeker aangezien Amerika 200x zoveel slagkracht heeft als het Nazi rijk.

Ik vind wel dat amerika het recht heeft het is tenslotte een wereldmacht en waarom zou die niet zijn bondgenoten mogen helpen??? (Koeweit, israel , turkye en saudi arabie

Omdat Amerika een wereldmacht is mogen ze gewoon landen die niks doen aanvallen? Er vallen helemaal geen bondgenoten te helpen omdat die bondgenoten simpelweg niet worden aangevallen
  Met citaat antwoorden