Enkele bericht bekijken
Oud 4 April 2003, 20:56   #13
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: pff komt weer lang verhaal...

Citaat:
Originally posted by Chatty
haha lekker voor je "a man" dat je een uur zat te typen en toen je pc vast liep, dan zou ik ook vet sacho worde als t mij gebeurde... pff heel uur een antwoord getypt, jij spoort ook nie, ma wel lief vaje hoor daje dat voor me over had
jah dankje...
enneh jij spoort ook niet echt als je denkt dat je MAnisch depressief bent (srry)
Citaat:
dus als je is tijd heb keje wel nog is typen wat je wilde zegge enzo, naja als je het nog aandurft want straks loopt le pc weer vast
nou kweenie.

Citaat:

Met dat enz enz bedoelde ik eigenlijk niet zo veel, das gewoon een soort stop woordje van me, voor als ik weer is door draai en anders uren lang ga door lulle dat eigenlijk op hetzelfde neer komt, dus samengevat, a hugeeee minderwaardigheidscomplex geen zelfvertrouwen haat mezelf omdat ik zo ben en zo weinig zeg en mezelf niet snap bla bla bla (klinkt beter dan enz enz ) En uhm die ene angel of hoe je ook heet, die ruzie gaat om de meest stomste dingen thuis omdat me ouders zelf geen vrienden haast hebben en vaak thuis zijn bemoeien ze zich veel te veel met me en daar word ik nogal heel erg sacho van en wat ik heb zijn echt niet zomaar een "bui" dat iedereen heeft, want ik weet heus wel wat een "bui" is, en dat is veeeeel lichter als ik soms heb, je kan het pas begrijpen wat ik bedoel als je zelf wel eens alles zo zwart inziet als mij... (niet dat ik nu elke dag alles zo zie, maar gewoon de ene dag wel de andere niet verschillend...)
Misschien komt een gedeelte van je minderwaardigheidscomplex uit die blablabla en zeur zeur, en daarom misschien wel belangrijk.
(gezeur is het toch niet)

Laatst aangepast door A-Man : 4 April 2003 om 21:08
  Met citaat antwoorden