Onderwerp: Mijn columns
Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2003, 23:45   #36
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
je collums bevatten teveel gezeik...in een collumn wil ik humor zien, en zo de maatschappij bespottend maken (o.i.d.) das mijn stijl
Zoiets?

Deze is voor het 10 jarig bestaan van onze school (Hanze Hogeschool in Groningen)

Feest!

Feest! Een woord, vijf letters en een leesteken. Een uitroepteken nog wel. Het moet dus iets betekenen.

Feest! Sja het hoort erbij. De Hanze Hogeschool Groningen bestaan 10 jaar. Ja daar hoort een feest bij.

Feest! Twee Hogescholen samenvoegen. Ja daar hoort een feest bij. En als je dat dan 10 jaar lang volhoudt hoort daar zeker een feest bij.

Feest! Een jubileumfeest. Is dat niet dat verplichte leuk doen omdat iets een onmogelijk aantal jaar al bestaat? Ja een Feest! dus.

Feest! Een feest behoort zo te zijn zoals het bedoeld is. Een smak geld neertellen als entree, je vervolgens, genietend van de muziek, helemaal naar de andere kant van de wereld amuseren. Desnoods onder het genot van een drankje, in welke vorm dan ook. Ja dat is een Feest!

Feest! Opstaan om drie uur in de middag. Een liter melk, een halve liter water en een gebakken eitje op je brood. Tegen de eerste de beste persoon die je in huis tegenkomt zeggen: “Shit hé, wat een feest!” Jep inderdaad wát een Feest!

Feest! College, nee, dat is toch niet echt feest, maar na het college is er wel weer tijd voor een feestje. Op het terras onder het genot van een heerlijk biertje mensen kijken. Dat is het echte feest.

Feest! Strakke witte shirtjes, hoge hakken en gestreepte broeken, dé allround definitie van feest van ongeveer 50% van de wereldbevolking.

Feest! Wat de overige 50% van de wereldbevolking denkt over een Feest! hiervoor besproken? Zij zien het anders: Zij kijken naar kort haar, getinte huid, lekker kontje en wekelijks een sportschool. Ja dat vinden zij Feest!

Was getekend,

Kampie.nl
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden