Onderwerp: "Zwanger"
Enkele bericht bekijken
Oud 25 May 2003, 13:23   #25
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje17
Een mevrouw van twee straten verder is bevallen op het toilet.

Zij beweerde ook dat ze niet wist dat ze zwanger was... Alleen had zij de pech dat haar kindje dood geboren werd, en verdacht werd van moord

Rechtbank heeft wel uitgewezen dat ze het kind niet vermoord had, maar dat het gestikt was tijdens de geboorte...
lijkt me met recht kut krijg je een baby waar je niks vanaf weet, is ie ook nog es dood en dan beweert men nog dat je m vermoord heb ook

ik geloofde tot kort ook niet dat het kon dat je als vrouw niet wist dat je zwanger was, maar het kan wel Ik las niet lang geleden een verhaal van een 17jarig meisje dat VWO deed (5e klas) en klarinet speelde, en al anderhalf, twee jaar een vriend had en aan de pil was en elke maand gewoon ongesteld was en een nacht heel veel buikkramp had en naar de wc ging en toen een baby baarde.
Nou het bleek dus dat haar buikspieren door dat klarinetspelen heel erg getraind waren en dat haar buik daardoor niet uitzette, want ze had ook altijd gewoon strakke broeken gedragen. Ze vertelde nog dat ze heel trots was dat ze de eerste moeder was op school die geslaagd was voor dr VWO (lekker boeiend van die ontzettend jonge dames die als trotse moeders klinken geven mij altijd zo'n gevoel, kan er niks aan doen).
Enfin maar ik geloof het dus wel. En et lijkt me totaal niet cool
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline