Onderwerp: urine therapie:S?!
Enkele bericht bekijken
Oud 26 May 2003, 16:29   #12
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sk8-angel
uh....ook ik d8 dat urine een afvalstof was...........teminste al je afvalstoffen uit je lichaam zitten er toch in? net als bij shit volges mij....je gaat je toch ook niet helemaal onder de stront smeren?
en ga mij nu niet vertellen dat in die crempjes ook stont verwerkt zit(onder een andere naam)
Ik heb het over urine he geen stront in cremes heet het uranium of dergelijke.Urine werkt ook ontstressend omdat er een hormoom inzit:melatinine .
Verder is urine een schone substantie het bestaat uit 95%uit water de overige 5% bestaat uit ongeveer voor de helft uit urea en de andere helft uit o.a.mineralen,zouten,hormonen,en enzymen dus het is misschien een afvalstof maar je kunt denk ik niet zomaar zeggen dat het niet gezond kan zijn want duidelijke bewijzen heb je niet.Het is je aangeleerd urine vies te vinden vandaar.Maar ja zelf zou ik het niet doen lijkt me gezond hoor.En natuurlijk als je urne wil drinken moet je redelijk gezond eten,geen allopathische medicijnen of drugs gebruiken.Urine is niks anders dan gefilterd bloed ,ze bevat in verse vorm slechts die substansie en elementen die in de bloedbaan aanwezig waren
  Met citaat antwoorden