Enkele bericht bekijken
Oud 17 July 2003, 11:41   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar




klopt je kan inderdaad zien dat dat schumi beter is dan barrichello want die rijden in dezelfde auto.

klopt je kan inderdaad zien dat ralf beter is dan montoya want die rijden in dezelfde auto

maar kruislings vergelijken kan dus niet meer. je geeft DE hoofdreden van mijn mening juist weer.

tuurlijk moet je je opwerken en je bewijzen maar wat dacht je van deze redenering:

schumacher werkt zich op laten we zeggen vanaf 1990
heeft 13 jaar de tijd om zich te laten promoveren (zie jouw verhaal) naar de ferrari
wilson komt net kijken heeft zich dus geen 13 jaar kunnen bewijzen en zal dan ook niet nu in een ferrari rijden.
maar misschien is hij momenteel beter maar kan dat niet bewijzen omdat hij gewoon domweg in een minardi rijd!!! you get my point

en inderdaad er zit een heel brein achter schumi en de ferrari s net zoals achter elk team wat de term WERELDKAMPIOEN voor mij alleen maar vager maakt want als jij onder WERELDKAMPIOEN beste taktiek, meeste geld, meest arrogante akties (zie barrichello die schumi voor moet laten gaan in de laatste bocht voor de finish) verstaat dan snap ik jouw redenering wel

maar onder wereldkampioen versta ik beste rijder nothing more nothinh less



ps die opmerking mist iets, volgens mij was het geld dat iemand mee brengt ook een belangrijke beweegrede om iemand te kiezen.
Maar ik legde even verderop uit waaróm Justin Wilson daar nog maar zit. Hij kan nu laten zien, door bijvoorbeeld Jos te verslaan, dat hij een uitstekend coureur is. Zie: Jaguar zal hem naar alle waarschijnlijkheid volgens jaar vastleggen. Mark Webber maakte die stap een jaar eerder, en is nu weer een trede hoger opgeklommen.

Het valt ook best te vergelijken met de Tour de France. Roberto Heras, in de ploeg van Armstrong, mag in feite niet voor eigen kansen rijden. Hij moet knechten voor Armstrong. Hij heeft niet de mogelijkheid zélf volle bak te rijden, en kan daarna welliswaar roepen: ik was de beste, maar Lance wint de Tour! Wie weet kan een jongen als Tyler Hamilton, of iemand anders, met een net zo goede ploeg als Armstrong om zich heen ook wel de Tour winnen, maar die ploeg heeft ie niet. Die worden er stuk voor stuk afgereden wanneer US Postal zich op kop zet. Laat een coureur echter dit jaar zien dat hij in ieder geval wel goed meekan, wie weet trekt een topploeg hem daarna aan, en kan hij daar wél de juiste mensen om zich heen krijgen. Want winnaar van de Tour word je niet alleen, wereldkampioen F1 ook niet.

In de Formule 1 spelen namelijk meer belangen een rol. Namelijk de autofabrikanten. Je kunt niet iedereen dezelfde auto geven. Wat is er dan nog interessant voor Mercedes, Fiat (Ferrari), Jaguar (Ford), BMW enzovoorts? Ook tussen hen is competitie, het constructeurskampioenschap. Wil je iedereen in dezelfde wagen stoppen, dan kun je de Formule 1 net zo goed opheffen. Dan is er commercieel namelijk geen bal meer aan. En zo moet het ook blijven.

Wat karten betreft, Stef, dat klopt nie helemaal. Jos klopt Schumi meer dan eens
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden