Enkele bericht bekijken
Oud 30 July 2003, 14:05   #9
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
Kelly Osbourne - als je vader het kan kan jet het zelf nog niet..

di-rect....ik vraag me af of iemand ooit er wel eens echt goed naar geluisterd heeft..
Over het algemeen vind ik tegenwoordig bijna alle muziek wel owkee. Het een is wel beter dan het andere, maar eigenlijk heb ik niet meer de behoefde om bands de grond in te trappen.

En uhm Kelly zegt zelf ook dat ze het te danken heeft aan haar vader en dat er ZAT andere mensen zijn die veel beter kunnen zingen. Ik vind haar muziek ook niet echt veel aan, behalve dat nummer Shut Up vond ik wel grappig.

En Di-rect. Altijd veel gezeik op geweest, maar eigenlijk vind ik het zo slecht nog niet. En vooral de nummers Adrenaline en Free vind ik erg goed en leuk in elkaar zitten (de opbouw etc.) En het nummer Inside my head is gewoon een lekker nummer om op akoustische gitaar te spelen

Het enigste waar ik niet zou van hou is van die bands die dan zoveel geld hebben en dan penthouses in elkaar gaan schoppen etc. etc. Maar dat heb ik met geld over het algemeen last van

En over het algemeen vind ik muziek behalfe R&B (dat is de nummer 1 klote herrie voor mij dan, op misschien 1 of 2 nummers na) en Trance (en variaties daarop) niet echt zo okee
  Met citaat antwoorden