Enkele bericht bekijken
Oud 3 August 2003, 20:50   #39
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AMF


In dat laatste heb je zeker weten gelijk! Natuurlijk ken ik Avril niet, en gaat het me niet zo zeer om haar, maar meer om de manier waarop andere mensen op haar muziek reageren. En ik voelde me net wel een beetje persoonlijk aangesproken, omdat ik het belachelijk vind om mensen (oh wat ga ik dit toch weer heerlijk cliché zeggen) in een hokje te plaatsen. Dat komt vooral doordat bij alles wat je doet, zegt of draagt, iemand wel een mening over je heeft, zonder dat diegene je echt kent. Als ik een stropdas om doe ben ik een Avril-wannabe, als ik in het zwart gekleed ben ik een wannabe-goth, enzovoorts. Das toch belachelijk?
iedereen zegt dat ze het belachelijk vinden om mensen in hokjes te stoppen terwijl iedereen het zelf doet.
je wordt gewoon beoordeeld op hoe je eruit ziet, wat je houding is, wat voor muziek je luistert enzovoorts en vanuit daar wordt je 'in een hokje gestopt' daar kan je nix aan veranderen.
als iedereen ook echt niemand in hokjes zou stoppen, omdat het dus zo belachelijk is, dan zouden er dus ook geen mensen meer klagen van 'iedereen stopt iedereen in hokjes'
  Met citaat antwoorden