Enkele bericht bekijken
Oud 9 August 2003, 09:21   #19
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by X-Warrior
ja ok met zo een domme antwoorden ben ik dus niets he

je moet ook begrijpen ik weet da ze nog maar 13 en ik wil niet van haar profiteren , niet met gevoelens spelen of sex of van die dingen dit is gewoon een serieuze vraag van je jullie in zulk een situatie zouden doen
Ik denk dat je haar gewoon even met rust moet laten en kijk ik ben ook een meiske, even oud als jij zelf bent (17 dus) en toen ik 13 was keek ik ook altijd op tegen 16, 17..je snapt wat ik bedoel.
Kijk mijn vriend is 21 en ik 17..oke dat is 4 jaar verschil, maar we weten allebei waar we aan toe zijn en we hebben hiervoor allebei ook andere relaties gehad.
Wat ik eigenlijk wil zeggen: is dat ze beter eerst een vriendje van wat meer haar eigen leeftijd kan hebben. Ze mag zich dan wel heel volwassen voordoen, maar dat deed ik ook en nog veel meer destijds 13jarigen ook, dat komt omdat je je als meisje dan ook heel volwassen al voelt, alleen het is echt schone schijn!!
Ik kreeg vroeger ook altijd de reactie dat ik veel volwassener was dan m'n leeftijdsgenootjes, maar oorspronkelijk komt dat gewoon omdat ik altijd aan de (rond de 18jarige) verzorgsters van onze paarden spiegelde...oftewel wat ik wil zeggen: het is grotendeels aangeleerd gedrag. Stel jullie beginnen een vorm van een relatie, dan zal ze dat ook vol moeten blijven houden, om jou bij te houden Wat het gevolg daarvan is?? Ze kan dingen niet echt zelf ontdekken en in haar eigen tempo meemaken, ookal zal ze ten alle tijde zeggen van wel!!

Nou in ieder geval succes met de situatie en ik hoop dat je inmiddels zelf volwassen genoeg bent om het verschil te zien tussen een bijna 18jarige en iemand die net kind-af is.......
  Met citaat antwoorden