Enkele bericht bekijken
Oud 27 August 2003, 14:01   #247
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Oja, die mandy had ik volgens mij geraden.. Maar die andere 5 of 6 passwords heb ik via jou gekregen...

Handel in die dingen he.. ook strafbaar Overigens heb je vaak genoeg 'verteld' dat jij en nog wat andere naar die dingen had zitten raden... Of was dat niet de reden dat je van mandy een andere naam voor computer wou hebben?
Dat was weer heel wat anders Tijs, Mandy is DOM, alleen al de lol dat ze niet door heb dat ze haar eigen pass gaat lopen raden is het al helemaal waard. Jij hebt overigens ook niet Mandy geraden, jij hebt Boersma geraden, hehe.. Of had jij nu mandy, en AntiKezza Boersma Ik weet t nie meer.. Maar kerl, je vergeet nog steeds dat dat helemaal de discussie niet was Ik zit hier niet voor een gerechtshof, het ging erover dat IK mijn eigen PASSWORD niet doorlul. Niet van die discussie afwijken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden