Enkele bericht bekijken
Oud 28 August 2003, 10:22   #61
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
om over veroordelen te spreken....
ik ben zeker edge en vooral geen player ik denk dat daar meer mee te maken heeft dan edge zijn (circa 90% van mn vrienden zijn geen edge).
Ok ander voorbeeld..een vriend van je drinkt zich helemaal de klote in. Zeg je dan ook niets van zijn/haar gedrag als het echt te erge mate aan neemt en zich zelf en andere ermee kwetst.
Anders ben je toch ook alleen maar een vriendin voor de buitenkant als hun innerlijk je blijkbaar weinig kan schelen en je de negatieve kanten daarvan zo aan de kant kan zetten zonder je daar druk om te maken...''dat is toch hun probleem?''

Ik denk dat er door dat play-gedrag aardig wat (vooral meisjes) best wel gekwetst worden en daarom zullen mensen die diehard player zijn nooit goede vrienden met mij worden, omdat ik niet tegen dat soort dingen kan.
Het is beter principes the hebben dan geen principes toch?
neej,k vroeg gewoon ofdat je sxe was omdat ik grof de indruk krijg dat die mensen altijd veel vlugger gaan veroordelen dan 'gewone mensen'.dat voorbeeld dat je zegt,tuurlijk ga ik dr wat van zeggen,vanaf ik merk dat ze dr zelf onder lijden of gekwetst door raken,ga ik dr op reageren,maar als een vriendin nu elke week een ander heeft zonder daar veel moeite mee te hebben,dan laatik haar doen...als ze anderen kwetst...sja,denk dat zoiets hier anders is dan bij jullie,hier zijn we dat echt gewoon en weet iedereen zowat,als je iemand hebt voor een avond,dat het zelden langer duurt...moet je ook wel duidelijk maken van in het begin...en de meeste meiden die gekwetst worden door een player,zijn over 't algemeen echt wel domme kallen,voor zover ik dat toch al gemerkt heb...kga niet beweren dat ze allemaal zo zijn,maar t zijn toch voornamelijk de breezersletjes die derin trappen,niet?maar k geef je wel de volle 100% gelijk over wat je zegt van die principes hoor,heb dr een paar,en daar hou'k mij ook aan.