Enkele bericht bekijken
Oud 28 August 2003, 19:53   #1
_Rachel_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hoe merk je dat een jongen je leuk vind?

Wat zijn nou de signalen van een jongen die je leuk vind.

Ik ken namelijk een hele vage jongen..
Bij me uit de klas. Vorig jaar, hele jaar lang, wel veel oogcontact gehad. Op kamp aan einde van het jaar werd het ook wel beetje flirten. Hij vroeg bijv. of ik bij hem op ze schoot kwam zitten. En of ik bij hem in ze tent wilde slapen. Maar die keer dat hij vroeg of ik bij hem in de tent kwam had hij wel behoorlijk wat drank op. Maar ja die avond leek het dus wel of hij me n beetje zag zitten (hield ook me hand vast). Maar ja dan bijv. een dag er na, doet hij weer 'normaal' alsof ik niet specialer ben dan een ander. Nu is er natuurlijk een nieuw schooljaar en ik heb wel gemerkt dat hij af en toe wel naar me kijkt..

Hij had ook met een meisje gezoend, en dat had ik gehoord. Ik had toen op MSN het er met hem over gehad en ik vertelde hem ook dat dat meisje zei dat het misschien wat werd tussen hem en dat meisje. Hij reageerde daar op MSN al beetje vaag op. Maar in de klas vroeg iemand aan hem of hij een vriendin had en toen antwoorde hij "Nee, en dat komt voorlopig niet ook" en toen keek hij mij aan terwijl hij dat zei :-S .....

Maar ik weet dus niet wat nou echt signalen zijn dat hij me leuk vind. Oogcontact hebben we veel maar ja kan ook gewoon n beetje flirterig bedoeld zijn. Hij heeft me bijv ook een keer (wel in n dronken bui) een SMSje gestuurd 'dat ik niet overal iets achter moest zoeken'. Maar toch, waarom blijft hij toch oogcontact zoeken. Nou ja, het is niet super veel maar als het is, dan is het soms ook echt dat hij zich zeg maar in 1 x ff om draaid en dan naar mij kijkt.

Maar ja, er zitten hier vast wel wat jongens die mij willen vertellen hoe zij n meisje laten weten dat ze haar wel zien zitten ;-)
  Met citaat antwoorden