Onderwerp: baronie-roda
Enkele bericht bekijken
Oud 25 September 2003, 23:21   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Tja, een afgang. En dat terwijl Roda toch altijd wel een cupfighter was Jammer voor Bert, die waarschijnlijk met zijn mede supporters naar Breda is afgereisd om dan dit resultaat te aanschouwen
Wat na afloop een fikse woordenwisseling opleverde tussen mijn chauffeur inderdaad richting het Brabantse en Wiljan Vloet. Wiljan zit er nu al anderhalf jaar, en ik heb de man hoog zitten. Hij laat zien trots erop te zijn trainer van Roda te zijn (wat in het verleden niet van iedereen gezegt kon worden), en draagt Roda positief uit in de media. Ook uit de selectie die toch niet bekend stond als een selectie die op haar mondje was gevallen, is geen kwaad woord meer te horen sinds zijn aanstelling. Maar hij zit er nu anderhalf jaar, en er is geen énige vordering te ontdekken. Echt 0,0. We zijn nog steeds even goed/slecht als eerst, en dat terwijl we toch helemaal geen beroerd elftal hebben. Maar het loopt gewoon voor geen meter, en ik die dan echt tot élk dorpje wat je kan bedenken mijn club achterna reis wordt daat langzamerhand scheitziek van. Dan moet maar iemand anders het doen. Kwaliteit is er zat op, maar Vloet krijgt het er niet uit :S
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden