Onderwerp: Overhoop
Enkele bericht bekijken
Oud 2 October 2003, 10:50   #1
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard Overhoop

Bijna iedereen zal het al wel weten, maar wil het nogmaals even kwijt. Ik lig nogal overhoop met mezelf en dan bedoel ik qua emoties. Het eene moment kan er niks aan de hand zijn en voel ik me super goed en dan hoeft er maar iets heel kleins te zijn en hoppa, Irene is weer bijna aan het janken. Hoe het komt? Tja, ik denk dat ik nog steeds niet over mijn ex heen ben, wel over hem, maar niet over het kwijt raken van je vriend zeg maar, het hebben van iemand waar je tegen aan kan liggen en je veilig en gelukkig bij voelt. Kwam ik vanmorgen op school heel vrolijk, komt mijn vriendin binnen, vraagt ze of ik Rob nog had gezien of gesproken, en hup, Irene krijgt meteen brandende ogen en traanogen. This gewoon echt niet leuk meer, het is al bijna 2 maanden uit en nog steeds huil ik minstens 1 keer in de week. Nu heeft een andere vriendin van mij een neiuwe vriend dus daar heeft ze het dan de hele tijd voer, ik ben heel blij voor haar, maar ik voel me daardoor zo klote en dat weet ze en ze zei gister ook van, ja als ik te veel erover praat en je kan het niet aan dan moet je het gewoon zeggen. Dat deed me wel goed, om te weten dat ze me begrijpt. Was ze gister alleen thuis en ik rij altijd met haar mee naar huis toe vanuit dansen, voreg ze of ik met haar mee naar binnen wilde, maar dat had ik toch maar niet gedaan, uit angst dat ik zou gaan huilen en niet meer zou kunnen stoppen. Kheb het idee dat ik niet goed hiermee omga, dat ik alles maar gewoon weg stop in mijn gedachten en dat het daardoor alleen maar erger wordt. Al weet ik het niet zeker en het is ook niet zo dat ik HEM echt mis, als ik hem zie moet ik kei hard lachen om wat voor sukkel hij is. Maar ik voel me soms ineens zo eenzaam als ik 2 mensen samen hand in hand zie lopen ofzow, van die kleine klote dingetjes die het meeste pijn doen en ik heb geen flauw idee hoe ik ermee om moet gaan, misschien stop ik het daarom wel weg, ik weet het niet.......

Wat ik wel weet is dat mijn emotie en gedachten flink overhoop liggen. Netzoals nu wordt ik soms flink gek van mezelf.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline