Onderwerp: Ajax - PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 26 October 2003, 19:26   #21
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

ik vind het nogal opgeblazen allemaal. En zoals Ibrahimovic springt is dus echt NIET normaal... Zo vormt hij nou eenmaal een gevaar voor zijn tegenstanders..
Hij springt met twee zwiepende ellebogen omhoog.. Zo ben ik dus nog nooit een kopduel aangegaan. En of het bewust of niet bewust is gebeurd is niet van belang, hij bezorgt in deze wedstrijd dus twee man een blessure en dat moet voorkomen worden. Kan of wil hij het zelf niet, kan of wil Koeman het niet, dan moet iemand anders maar waken voor de gezondheid van de spelers van de tegenpartij, of dat nu Schoenakers, Konterman, Ooijer of Hofland is.

En wat van Bommel deed kwam in mijn ogen allemaal nog overtrokken over. Zo probeert men wel vaker voor de tegenstander te komen. Idd een overtreding, maar door dat gespartel van mevrouw vd Vaart lijkt het allemaal nog een stuk erger.. En dan voor de camera en radio om het hardst roepen hoe gemeen van Bommel wel niet is.

Ook triest dat hij de zwarte piet bij Braamhaar probeert te leggen. Hij floot niet echt denderend en was te slap in het begin van de wedstrijd (Vogel, Heitinga), maar vd Vaart was toch degene die schopte. En ook de Jong trapte om zich heen, klopt, maar ook de nummer 3 van Ajax (Grygeria?) stond in zijn rug te trappen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden