Onderwerp: Ajax - PSV
Enkele bericht bekijken
Oud 27 October 2003, 11:19   #35
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
Inderdaad!! N'Kufo gaf de man een elleboog, en werd beoordeeld op natrappen. Vandaar dat ie geen straf kreeg. Toch was zijn overtreding rood waard. Bij kezman kun je daarover discusiėren. Hij maakte hooguit een 'slaande beweging', geen elleboog. Beiden een vormfout. In het geval van N'Kufo volgde vrijspraak, bij Kezman niet. Duidelijk dat de KNVB dus met 2 maten meette.

Zlaten zijn motoriek?! Wat een kul!! Dus omdat hij losse handjes heeft blijven er slachtoffers vallen?! Vitesse leverde het zelfs een tegentreffer op, toen slachtoffer Konterman zich moest laten verzorgen!! Als dat zijn handelsmerk is, dan zalie moeten leren leven met de aanstaande schorsingen!! Zo kan iedereen wel zeggen dat het zijn motoriek is. Maakte Kezman dan doelbewust die overtreding? Ook hij sprong, en in die sprong kwamen zijn handen omhoog. Hij raakte Van As met zijn hand, Hofland ging knock-out na de elleboog van Zlatan. Hij kon ook onmogelijk op tijd komen. Hij zou altijd tegen die elleboog gesprongen zijn.

Het is nonsens Zlatan daarvoor een status aparte te geven. Raakt ie zijn tegenstander? Jammer voor hem, jammer voor ajax dan. Dit valt simpel af te leren. Hij heeft zelf aangegeven dat ie het bewust gedaan heeft. Wat ie kan aanleren kanie ook afleren, en het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dan dat ie tot die tijd ervoor gestraft wordt. Het kan niet zo zijn dat Hofland meer slachtoffer wordt dunkt mij
Je doet nou net alsof Zlatan de enige is op de wereld die zo springt. En je doet net alsof alle voetballers zijn manier van springen maar moeten accepteren. Overdrijven is natuurlijk ook een vak. Elk bovenlichaam van ieder mens draait mee als je op die manier moet doorkoppen dus......

En N'kufo gaf geen elloboog. Hij sloeg hem met de hand (werd aangeklaagd voor trappen). Kezman sloeg niet met de hand maar met een stukje bovenarm/elleboog. Luinge gaf een elleboog beweging aan, terwijl Kezman werd aangeklaagd voor een slaande beweging. Dus die vergelijking gaat niet echt op, aangezien luinge het nog over het zelfde lichaamsdeel had. En dat advocaten elke maniertje proberen uit te zuigen om iemand vrij te krijgen (procedurefout) wil nog niet zeggen dat als iemand vrij gesproken word hij ook onschuldig is. Als Kezman nu geen straf had gekregen was het hek van de dam. Dan werd iedereen in de toekomst om elke wissewasje vrij gesproken "ja de scheids gaf aan dat ik hem op zijn knie raakte maar ik raakte hem op zijn bovenbeen"
  Met citaat antwoorden