Onderwerp: Wat vinde jullie?
Enkele bericht bekijken
Oud 29 October 2003, 22:16   #34
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uhum *schraapt keel*

(ja, elvenkindje, nu weet je wat er komen gaat )

Het is mijns inziens voor kinderen, bijna kleuters nog, op 13 jarige leeftijd een volkomen irrelevante zaak om uit te gaan. Ten eerste worden we daar niet beter van, ten tweede hebben kinderen van die leeftijd totaal geen verantwoordelijkheids besef.

Ten derde is het moreel verwerpelijk van de ouders dat die kinderen uit laten gaan. Ik weet doch niet tot hoe laat en hoe je uitgaat, maar ik persoonlijk vind toch echt dat het niet kan.

Hmm, dit klinkt niet zoals ik het wil laten klinken...

Om nog maar te zwijgen over de verderfelijke invloed die uit gaat van andere mensen die zich ten tijde van het uitgaan eveneens hun tijd op de meest nutteloze manier verspillen, en geld trouwens, door meisjes zoals jou te misleiden en anderszins te gebruiken zonder dat ze daar nee op kunnen en durven zeggen. Dat jullie ouders dat niet door hebben is denk ik een zeer kwalijke zaak en de eerste schuld, voor zover je van schuld, al dan niet onschuld spreken kan, ligt bij jullie ouders. Ik kan mij niet voorstellen dat het voor jullie opvoeding een goede zaak is om al op zo'n jonge leeftijd jezelf te storten in het bruisende nachtleven. Jullie snappen het nog niet, dat komt pas laten, voor meisjes doorgaans eerder dan jongens, maar dat is een ander verhaal. Pas na een jaar of zestien zullen jullie ontdekken wat er zoal te zien is en tot dan moeten jullie gewoon een filmpje huren en je zelf niet te grabbel gooien in de een of andere louche discotheek aan het einde van de straat.

Ik heb gesproken