Enkele bericht bekijken
Oud 12 November 2003, 21:44   #2
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Playoffs Nederland - Schotland

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik zie in ieder geval al wel weer het gevaar van onderschatting van de tegenstander. Iedereen prijst zich gelukkig met de oh zo gunstige loting, de Schotten vinden het prima en manouvreren zich in een underdogpositie en half Nederland is er zowat al zeker van dat we naar Portugal gaan... terwijl er absoluut geen reden is voor overdreven optimisme.
die onderschatting is toch wel weer duidelijk te merken bij de spelers, trainer(s?) en ook de media

uit bij die schotten winnen ze (we) wel, het schotse (britse) voetbal licht ons wel, we zullen ruimte krijgen en thuis winnen we zelfs met nog grotere cijfers

dat zijn wel een beetje de berichten die mij na de loting zijn opgevallen, want wanneer plaatste Nederland zich voor het laatst voor een groot tournooi? juist ja, dat was ergens in 1997 voor het WK in Frankrijk..6 jaar geleden alweer

ik verwacht dat die Schotten het nog wel goed gaan doen en misschien nog wel voor een verrassing kunnen zorgen. Duitsland had het 2 keer ontzettend moeilijk tegen Schotland en won alleen thuis. Dan kan je zeggen dat Duitsland geen hoogvlieger is, maar is Nederland dan wel dan? Nederland zal niet te lang op een 0-0 moeten blijven staan komende zaterdag of op een achterstand komen, want dan zal de Schotse hoop alleen maar groter worden.

Ik zeg: met pijn en moeite zal Nederland zich plaatsen:

za: gelijkspelletje
wo: kleine overwinning Nederland

Verder zie ik eigenlijk liever een land als Schotland (met een geweldige passie) voetballen op een EK dan Nederland met zijn 'briljante' aanvalsspel, vele balbezit, zijn arrogante spelers die zichzelf beter vinden dan andere 'ster'spelers van het Nederlands 11tal en zich amper willen inzetten voor teamgenoten, een bondcoach of hun land.
  Met citaat antwoorden