Enkele bericht bekijken
Oud 16 November 2003, 16:53   #35
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het kan bijna niet slechter nee. Al vond ik de 2de helft van Schotland-Nederland zeker niet het dieptepunt, aangezien er toch nog een beetje met inzet gespeeld werd. Maar als 'wij' dat alleen kunnen laten zien in nu of nooit wedstrijden, zit er iets goed fout.
Het liefst zie ik ook meer jonge/nieuwe spelers. Maar wie? Robben, Sneijder en Bouma kunnen het niveau aan. Alleen Bouma zou misschien in aanmerking kunnen komen voor die nu of nooit wedstrijden. Die andere 2 in mijn ogen nog niet. Dick had ze of 6 wedstrijden eerder een helft mee moeten laten spelen, of je moet met deze spelers wachten tot na het EK.
Dick loopt ook te kloten. Zoals je al zelf al zegt is er eigelijk nooit een middenveld die 2 of meer wedstrijden achter elkaar samen speelt. Elke keer weer een andere opstelling. Als we echt zo goed zijn als 'we' denken past de tegenstander zich wel aan ons aan en niet andersom.

Ik hoop echt verschrikkelijk erg dat we met 2 doelpunten verschil winnen van Schotland. We gaan dan een paar vriendschappelijke potjes spelen voordat het EK gaat beginnen. Mischien is dan het moment daar om een speler als Bosschaart uit te nodigen, zodat hij er al een beetje aan kan ruiken voordat de WK kwalificaties beginnen.
  Met citaat antwoorden