Enkele bericht bekijken
Oud 17 November 2003, 16:07   #81
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ah, daar hebben we achterbakse saartje weer

Verschil is dat ze het nu niet in haar lekkere beschermde meidenforum doet waar iedereen haar gelijk geeft, maar op plekken waar iedereen kan reageren :respect:

Misschien had je in dat kader beter gewoon de waarheid kunnen verkondigen, want je liegt aantoonbaar. Zoek maar die thread op waar ik iets ontkent hebt, muts! Rond de tijd dat FB's aangesteld werden hè? Waar ik zogezegt mijn handen in onschud waste. Ik heb alleen gezegt: ik ben nooit ergens voor veroordeeld, en ook nooit betrapt.

Dat jij persoonlijk iets tegen mij hebt, dat is een 2e. Maar dat je er voortdurend mee bezig bent om mij zwart te maken, te pas en te onpas, dat tekend jou door en door verrote en tevens achterbakse karakter. Eerst is het Helenaa die eraan moest geloven, dan weer biffyclyro, dan weer Judith, dan weer jennifer, en bartje continue. Over iedereen loop je te huilen en aandacht te trekken, alles is verkeerd en de hele wereld is tegen Saartje. Jammer dat er weinig mensen je nog doorhebben, dat zou eens hoog tijd worden .

PS, deze post kan ik plaatsen, aangzien ik gewoon lid ben. Zo zie je dat het ook voordelen heeft, ik kan nu vrijuit mijn mening over jou geven. Als eventuele moderator is dat niet mogelijk, nu had ik echter eindelijk de gelegenheid. Doe er lekker mee wat je wilt, je zult het toch wel allemaal ontkennen, maar dan heb ik me eens een keer voor de verandering uitgesproken over jóu dan andersom.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline