Enkele bericht bekijken
Oud 13 December 2003, 11:12   #23
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ik geloof nooit dat het op eigen houtje gebeurt is, en dat IEDEREEN was, anders zitten er mensen op staff die achterbaks zijn, en niet durven uitkomen voor hun eigen mening
Voor mij was het ook moeilijk om te geloven, maar NW en KK hebben deze beslissing toch echt met zn tweetjes genomen, zonder daarbij rekening te houden met regels en andere forumbazen. Jammer dat je de feiten niet kent, maar blijkbaar vonden deze heren het niet nodig om zaken zoals deze te bespreken in de staff en vond men het ook niet nodig om eerst OW's te geven, hetgeen de normale gang van zaken is. De zogenaamde 'overtredingen' die Bart begaan zou hebben zijn en een ban zouden veroorzaken zijn echt nergens op gebaseerd.

Citaat:

Ik kan geloven dat iemand het na zo'n lange tijd best wel beu word met dat belachelijke gedoe de hele tijd. Trouwens, was het BARTJE eerst niet de begon met belachelijke ultimatums stelden?
als banaan fb word ben ik hier weg Ik herinner me er nog wel meer zelfs... Was bartje niet weggegaan? Wel, als hij het toch niet interesseerde, en hij hield zich aan zijn woord, zou hij het geen moer kunnen schelen dat hij nu gebanned is voor een maand.
'Belachelijk gedoe'? Verklaar dat eens? Want ik zie niet in waar je op doelt. Iemand bannen omdat je hem niet mag is natuurlijk volkomen schandalig. Waarvoor zijn er überhaupt regels en OW's in het leven geroepen, Saar? En waarvoor zijn FB's zoals Tyskie en ik? Om naar de pijpen te dansen van alleenheersers als beheerders?

Het gaat hier trouwens niet om banaan of de ultimatums van Bart, maar om het feit dat Koelkast dreigde op te stappen als Bart niet wegging en dat dus Bart maar even snel gebanned moest worden om niets... en dat kan niet.

Citaat:
Kijk, dit bedoel ik dus degelijk met vriendjespolitiek... Als mensen hun mening met JULLIE delen, dan zijn ze goed, maar pas op als ze een andere mening hebben. Omdat ik nu vind, dat bartje al genoeg uitgezet heeft, en dat het er wel eens moest van komen dat hij ervoor gestrafd zou worden, gaan jullie mij bekijken als iemand die partij trekt voor koelkast of nightwolf of

Als jullie er voor gekozen hebben, om dit topic openbaar te maken, verwacht je dan maar aan positieve en negatieve reacties van andere mensen.
Ik vind het eigelijk nie mooi dat je nu zo'n dingen zit te zeggen Ar-Tuur, ik heb JOU OOK NOOIT IETS misdaan, en ineens ga je je ook zo tegen mij keren, omdat ik jou mening niet deel. Vind ik eigelijk ook kansloos. En ik zeg dit niet omdat ik het niet goed kon vinden met bartje, ik zeg dit in het algemeen.
Als jullie het hebben over 'Bart aandacht geven' en 'Bart en z'n vrienden weg, voor de volle 100%', dan is het toch niet zo raar dat ik er zo over denk? Jullie maken er, net als Koelkast, een belachelijk prive oorlogje met Bart van. Terwijl het hier gaat om een zaak van machtsmisbruik en onrechtvaardig bannen. En zeg dan niet dat je objectief bent, want je mening wordt puur ingegeven doordat je bart niet mag.