Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 14:07   #97
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Neej jij bent er vaak wil je zeggen...jij laat alleen wat van je horen als een van je vriendjes weer bijna een ban aan zijn reet heeft hangen man...of als we wat aan het beleid dat binnen sport geldt wat willen doen....maar verder horen we jou ook nooit hoor...
LoeLoe, je haalt het bloed onder mn nagels vandaan met domme reacties als deze. NOOIT hoor ik je over Sport en wat voor een beleid ik voer, haal het er nu dus ook niet bij want het doet absoluut niet ter zake. Wat een ontzettend kinderachtige manier van 'discussieren': "Ja, maar jij begon Ar-Tuur!"

De frustratie blijkt duidelijk uit je post, en daarmee ook onmacht, want een ban voor Bart is gewoonweg niet te verdedigen.

En als FB van Sport kom ik op voor mensen die vaak op mijn forum komen en nu onterecht een ban aangesmeerd worden, is dat een probleem?

Wesley kom op en wees eerlijk, maak die fout van je goed. Je kunt gewoon simpelweg niet op eigen houtje, zonder geldige OW's en redenen iemand bannen en de regels en andere FB's negeren. Bart wordt gebanned naar aanleiding van een persoonlijke onenigheid, hetgeen volkomen belachelijk is.