Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 20:21   #154
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

sorry als ik hier totaal de plank missla in mijn inmenging hier in dit topic, maar ik heb net mn laatste ontgroeningsproef gehad en hooguit drie uur geslapen na een 19-urige intensieve werkdag... (for your information )
dus ik heb alleen de eerste twee pagina's kunnen lezen

allereerst vind ik dit topic een behoorlijk pushy geval zoals BW al opmerkte. Het deed me een beetje aan Bush denken, 'wie niet VOOR ons is, is TEGEN ons'. met zo'n houding kom je er echt niet als staff. sowieso jammer dat dit niet in staff kan blijven, het is toch niet voor niets een private forum? gatverredamme man, ik vecht op alle mogelijke manieren om mijn prive vrouwen forumpje een beetje besloten te houden, tegen wil en dank omdat t door onder andere Bartje -die echt overal roept dat ie op 'meiden' kan (en dat is ECHT zo! dat weet iedereen)- gewoon godsonmogelijk is omdat er dus altijd meisjes zijn die hun pass doorgeven, beetje jammer

verder vind ik dat op het zero tolerance beleid en de willekeur van KK zeker wel iets is aan te merken, maar geef dat dan gewoon ANDERS aan. Als je weg wil, FINE, maar ga niet nu nog even heel openbaar tegen schenen schoppen.
Ook vervelend vind ik in al dit soort discussies dat er veel teveel wordt uitgewijd over de-spellingsfout-van-die-en-die die zich dan vervolgens DAAR ook weer over moet verantwoorden en dan krijg je dus oeverloos gemierenneuk over totaal irrelevante zaken, waarbij ik dus supermoe word van het lezen van dat heenenweer-gekaats van de bal qua reply's.
Dat maakt zo'n topic niet makkelijker om door te worstelen.

dus ik stem niet. wat een onzin. jullie stellen net zo'n raar ultimatum als KK naar NW toe, en das alles wat ik erover te zeggen heb, dat wil zeggen, HIER.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline