Enkele bericht bekijken
Oud 16 December 2003, 09:56   #238
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Wederom zeg ik weer dat ik het ronduit belachelijk vind dat hier ruzie is tussen een voormalig stafflid en een beheerder, deze discussie duurt al 5 bladzijdes en is net zover als op bladzijde 1. Het heeft geen zin naar mijn idee om hier verder mee door te gaan. Bijna niemand vind het naar mijn idee erg dat Bartje is gebanned aangezien de andere beheerders er niks tegen doen en naar mijn eigen idee was bartje ook zwaar irritant en liep alleen maar mensen af te zeiken, voor mij reden genoeg om hem te bannen.

Verder: Koelkast verdedigd zich en Tyske valt iedereen aan die commentaar op hem geeft, dat vind ik ook nogal raar. Wil je dictator worden ofzow? Niet alles hier op forum kan altijd naar iedereen zijn of haar zin gaan en ik vind dat je je daar eens bij neer moet leggen, koelkast is al lang beheerder dus hij zal heus wel weten wanneer hij iets wel of niet kan doen, en dan ben jij het er niet mee eens? Best, ik ben het soms ook wel eens ergens niet mee eens, maar daar hoor je mij dan ook niet over.

Eigenlijk vind ik het hier wel wat kinderachtig gedoe, je mag best laten weten als je het ergens niet mee eens bent, maar dat wil niet zeggen dan perse iedereen hetzelfde moet denken als jij denkt. Vrijheid van meningsuiting weet je nog

Zul je zien dat ik ook de lading over me heen krijg
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline