Onderwerp: beleids-discussie
Enkele bericht bekijken
Oud 28 December 2003, 14:54   #24
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zo is het, Youssef. Bovendien, we bedoelen helemaal niet dat je dan dagelijks overal erbovenop moet zitten. Het ging nu om andere zaken, namelijk leden laten meebeslissen, en niet aan vriendjespolitiek doen. Dat laatste kost je overigens geen seconde meer dan dat het nu kost. De idee om een proef-FB aan te nemen is trouwens ook niet tijdrovend. Het enige dat tijd kan kosten is de posts doornemen van leden, en dat vind ik is sowieso een primaire taak van een FB, immers, hoe kun je nu een goed FB zijn als je niet weet wat je leden willen, nietwaar?
helemaal mee eens en daarom is het ook zo belangrijk dat de forumbazen hier vaak komen en niet zoals sommige om de week hun gezicht laten zien en dan denken hun taak te hebben volbracht.

En als LoeLoe het al teveel werk vind om in het belang van het forum er iets meer tijd in te steken, dan denk ik: dat is niet de goede spirit. Zoals Youssef idd al zei een forumbaas moet met nieuwe ideen komen en meedenken met problemen.

Wat ik echter wel mis in dit topic zijn de echte forumbazen en beheerders die eens het dialoog aan zouden moeten gaan over de vernieuwende ideen waarmee dit topic is doorspekt.
  Met citaat antwoorden