Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2004, 21:13   #36
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
het duurt alleen een maand of 3 van irritant gedrag voor die 3e ow er ook eindelijk uit gaat. want je mag ook weeg geen OW's gaan aannaaien om zo triest de regels te omzijlen. Overigens kan ik maar terug vinden dat hij 2x gebanned is geweest als hard bewijs?
Zit je alweer fout.. Als iemand zo vaak de fout in is gegaan als Forza is het helemaal niet zo gek om OW's aan te naaien als hij daadwerkelijk is.. Gewoon een kwestie van recidivisten echt aanpakken...
En je hij is dus wel een keer of 5 al gebanned, denk maar aan de nicknames: Forza_blondjes, Forza_Vitess, Forza (en dan vergeet ik er volgens mij nog een paar).

Citaat:
Originally posted by koelkast

Ik heb nu wel gehad met die rellen en dat gemiet het maakt namelijk niet uit wat ik doe. en of ik wel of geen bewijs heb mijn bewijs is per definitie vals een chatlog en email die ik doorzend is vals en van anderen zijn ze dan in 1 keer waar. screenshot van een pm gaat weer over een plat cvs bestand heen. Ik heb het daar wel mee gehad en dat heeft hier totaal weer niks mee te maken. Je zet nu gewoon weer de oude rel voort omdat de argumenten op raken? waarom dit wederom naar boven halen om de aandacht af te leiden stick to the point.
Weer iets dat jij zo wilt zien.. Stop eens met het spelen van Calimero, slechts 1x is er getwijfeld aan jouw 'bewijs' en dat bleek achteraf terecht.
En ik stel een plat cvs bestand idd boven een screenshot.. Als dat screenshot van jou echt zou zijn, dan zou of Spill of NW jou dus weg willen hebben. Lijkt me sterk.

Citaat:
Originally posted by koelkast

Ik kan idd niet met deze regels werken zoals jij graag zou willen ik weiger een gebruiksvoorwerp van de regels zijn. ik wil slechts de regels gebruiken als mijn gebruiksvoorwerp. De hele meuk met bartje heeft hier weinig mee te maken. zoals jij wil hebben we geen beheerders nodig dan maken we een geautomatiseerd php script wat na de 3e OW van een user een ban insteld voor deze user. want regeltjes nalopen en domweg uitvoeren zonder nadenken kan een computer of script heel erg goed.
Je moet de regels ook kunnen gebruiken als jouw gebruiksvoorwerp.. En dat is heel goed mogelijk, maar je moet het wel willen... En daar schort het aan bij jou ben ik bang.. En natuurlijk moeten er beheerders blijven, maar aangezien deze beheerders nou eenmaam niet de positie hebben van eigenaar van deze site, zijn zij gebonden aan de regels en aan controle, dit in tegenstelling tot genoemde fora als Fok!, Got of s.com...
Dit zou kunnen veranderen met hulp van spill, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden