Enkele bericht bekijken
Oud 2 January 2004, 20:58   #49
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner
Maarre.. ook weer zoiets vaags, waarom ben ik eigenlijk verbannen van de ledenstaff? dat is toch geen privéforum ofzo?
dat ik verbannen ben van het mannenforum ok, dat is nog wel enigszins logisch, maar de ledenstaff?
ja, ik kan mezelf wel elke keer uitloggen en lezen maar daar heb ik natuurlijk niks aan als ik wil meedenken/discussieren over nieuwe ideeën etc.

Bij de weg: Ik heb NW al tig keer gevraagd of hij een poll wil openen op mannenforum maar er is nooit iets van terecht gekomen
Ik ben m inderdaad nog niet tegengekomen Ik zal es ff het balletje opgooien op mannen Over waarom je op ledenstaff niet mag komen weet ik niet Wist niet eens dat je daarvan verbannen kunt worden, maar dat horen we wel wanneer NW bereid is hier es te reageren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline