Enkele bericht bekijken
Oud 6 January 2004, 13:06   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
In Tilburg zijn ze anders niet heel ontevreden over Wotte, Tyskie!! Gullit, tja, wordt hij eigenlijk geaccepteerd in Rotterdam als ex-Ajax en ex-PSV?
Maar Gullit is ook ex-Feyenoord! Van '81 - '83 of '85 ofzo, hoorde ik gisteren op het sportjournaal.

Of Gullit een goede trainer voor Feyenoord is vind ik lastig te beoordelen. Hij heeft nog niet erg veel gepresteerd tot nu toe (maar een half jaar met wat losse wedstrijden bij Jong Oranje kun je onmogelijk goed beoordelen, Tijs), maar heeft wel een hoop ervaring in het topvoetbal.

Mark Wotte doet het met beperkte middelen bij Willem II toch niet slecht, je moet van die club geen wonderen verwachten en de laatste jaren was het een stabiele middenmoter met dit seizoen een uitschieter naar boven.

Van zijn werk vóór Tilburg herinner ik me niet zoveel, maar met Tijs ben ik het niet helemaal eens als hij zijn verleden zo negatief bekijkt. Bij FC Den Bosch was Wotte trainer, en een trainer zorgt toch niet voor een miljoenenschuld? Andere mensen zijn verantwoordelijk voor de financiële situatie bij een club, als die mensen de technische staf onmogelijke dingen belooft en spelers koopt van geld dat er niet is, kun je dat onmogelijk de trainer verwijten. En bij WillemII is Wotte welliswaar weggestuurd, maar niet vanwege slechte prestaties denk ik. Daarin speelt waarschijnlijk de slechte relatie met Hulshoff ook een dubieuze rol...
  Met citaat antwoorden