Enkele bericht bekijken
Oud 6 January 2004, 16:09   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik weet dat Wotte in Tilburg bij het publiek vrij populair is.... Maar om nou te zeggen dat hij daadwerkelijk iets gepresteerd heeft? Neen, niet bepaald...
Hij heeft echter wel voor negatieviteit binnen de club gezorgd -samen met Hulshoff idd-, want het is gewoon een publiciteitsgeil persoon... Om de haverklap stond er weer een interview met hem in het BD, waarin hij tegen Hulshoff en de club inging. En dat is mede de reden geweest dat hij weggestuurd is (althans, contract neit verlengd), plus het feit dat hij vorig seizoen onder de doelstelling eindigde. Waar het dit seizoen eindigt valt nog te bezien, maar tot nu toe is Willem II vrij wisselvallig.
Bij FCDB is hij idd niet de direct verantwoordelijke geweest voor die geldverslindende aankopen, maar Wotte kon wel iedereen aantrekken die hij wilde hebben (waaronder ook een groot aantal miskopen).. Maar toen bleek dat het een grote luchtbel was, is Wotte wel met de noorderzon vertrokken en heeft de club op het randje van faillisement achtergelaten...
Bij Utrecht begon het idd beter te draaien toen Wotte vertrok... Zal mede komen door aankopen, maar ik weet nog wel dat Wotte erg tegenviel, als zijnde de man die met veel tromgeroffel na veel gedoe van Ado was aangetrokken (samen met J de Jong overigens).
Verder heeft hij bij ADO een periodetitel gewonnen dacht ik.

Met alle respect, maar iemand met zo'n verleden, zonder ooit iets bewezen te hebben (heeft hij ooit uberhaupt maar Europees voetbal gehald?), op een van de belangrijkste posities bij de moeilijkste club van Nederland?
Zoals ik al zei, het lijkt mij dat daar betere opties voor zijn (onder andere Jansen dus).

En Gullit.. Tja, bij Chelsea en Newcastle heeft hij er niets van gebakken, daar beoordeel ik hem op. Bij Oranje heeft hij zich gekwalificeerd voor een kwalificatietoernooi dacht ik, daar beoordeel ik hem dan ook niet op.
Ik vraag me dan ook af hoe Maupstar bij al die lovende verhalen over het Oranje van Gullit komt? Gullit zelf heb ik redelijk wat in de media gezien, maar objectieve verhalen over zijn presteren bij Oranje heb ik gemist. Bij hem heb ik toch het idee, veel praatjes, weinig prestaties.

Maar hij heeft idd wel een naam, dus Gullit zou ik het voordeel van de twijfel geven. In Wotte zie ik echter totaal niets, hooguit een trekpop voor vdH.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden