Onderwerp: Enkele vragen..
Enkele bericht bekijken
Oud 15 January 2004, 23:55   #68
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

@ KK.. Met name de vragen waarom er 2 FB'en voor Ledenstaff nodig zijn (met hooguit 3 topics waar een FB nodig is)... Terwijl ledenstaff juist gediend is bij een rechte lijn, qua toegestane reacties en momenten van sluiten...
Niets persoonlijks dus tegen Saar of Amby.
Ik ben van mening dat juist door 2 crew leden op een soms tog wel hot forum te zetten die ook echt snel overleggen over acties er een betere moderatie plaats vind. doordat nu 2 mensen overleggen wordt er voor een hot discussie door 2 mensen gekeken naar hoe of wat.

Moderatie in feedback en leden staff is natuurlijk tricky omdat bij elk slotje of post aanpassing men zal gillen en brullen om censuur die zou heersen of het weigeren van medewerking. om die zaken te voorkomen daarom 2 Fb's er op.

verder zie ik ook geen nadelen aan meerdere crew leden op 1 forum.

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Verder zou ik eens duidelijkheid willen hebben waarom jij als enige zo'n beetje vertikt om gedragsregels te maken? Terwijl dat in Staff al was afgesproken toen ik nog FB was nota bene...
Zie ook mijn vorige post over gedragsregels, ze zouden hun doel voorbij streven en ik steek dan liever de tijd die ik heb in zinnerige dingen als dan het maken van nog meer regels.

Citaat:
Originally posted by Tyskie

En van de overige vragen die nog niet afdoende zijn beantwoord in mijn ogen, zou ik een mening/ antwoord van jou zeer op prijs stellen.

En verder zou ik hier graag antwoorden op willen hebben..
je quiz is wel een grappig idee echter ik weet niet alle antwoorden , verder is een hoop terug te vinden in de stand van zaken topic bijvoorbeeld de reactie van spill op het fotoboek.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden