Onderwerp: Bier feest of niet?
Enkele bericht bekijken
Oud 4 February 2004, 11:43   #20
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Dat eerste is dus eigenlijk al meteen gelul.. Carnaval MOET niet gepaard gaan met alcohol en helemaal wegzuipen, maar over het algemeen gaat feestvieren nou eenmaal gepaard met alcohol en voor de één betekend dat wegzuipen en voor de andere niet. Als je een paar dagen achter elkaar van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat (carnaval en bij ons ook de Ulftse Kermis) elke dag feest viert dan is het niet zo gek hoor dat je de hele dag alcohol nuttigt en aan het eind van de avond bezopen bent, das tamelijk logisch. Alsof jij met uitgaan ook geen alcohol drinkt en zo nu en dan tamelijk bezopen wordt als je de hele avond door gedronken hebt, moet je eens nagaan wat er gebeurd als je dat een paar dagen achter elkaar de hele dag doet . Ik had tot voor kort een half jaar geen alcohol gedronken en ik kan dus ook best wel zonder alcohol een goed feestje vieren.. Carnaval vieren zonder alcohol zou me ook wel lukken, maar wat is er mis met het drinken van een goed glas alcohol. De meeste mensen worden er gewoon vrolijk van en doen net ff gekker, wat dan precies weer aansluit op wat er met carnaval tòch al gebeurd.. Ik denk dat jij gewoon ff 2 dingen door elkaar haalt .
Daarnaast dat laatste van je, daar moet ik je dan helaas gelijk in geven. Niet omdat ik jou geen gelijk wil geven, maar het feit dat kerels zich zo gedragen is gewoon een schande voor het hele geslacht.. Maar ook hierbij snap ik de vergelijking met carnaval eigenlijk niet, want waar ik ook uitga, overal lopen lui rond die hier de hele avond mee bezig zijn. Moet je eens op vakantie gaan in Spanje ofzo, je zal je ogen uitkijken..
Het alcohol drinken is voor sommige ene sport hoeveel ze opkunnen, en dat sommige hun grens ook niet weten en knet zolang doorzuipen tot ze neervallen en de boel onderkotsen, dat vind ik het sneue eraan. en idd het gebeurt ook wel tijdens het uitgaan maar dat wil niet zeggen dat ik me er dan niet ana erger ofzo
en het betasten van vrouwen tegen hun zin in, is idd ook iets waar ik me echt ana dood erger, en het gebeurt ook wel tijdens uitgaan en in Spanje is het helemaal erg , maar tijdens Carnaval lijkt het wel meer op te vallen enzo dan tijdens het uitgaan
Riddler is offline