Onderwerp: Bier feest of niet?
Enkele bericht bekijken
Oud 4 February 2004, 11:49   #21
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by Riddler
Het alcohol drinken is voor sommige ene sport hoeveel ze opkunnen, en dat sommige hun grens ook niet weten en knet zolang doorzuipen tot ze neervallen en de boel onderkotsen, dat vind ik het sneue eraan. en idd het gebeurt ook wel tijdens het uitgaan maar dat wil niet zeggen dat ik me er dan niet ana erger ofzo
en het betasten van vrouwen tegen hun zin in, is idd ook iets waar ik me echt ana dood erger, en het gebeurt ook wel tijdens uitgaan en in Spanje is het helemaal erg , maar tijdens Carnaval lijkt het wel meer op te vallen enzo dan tijdens het uitgaan
Je noemt iets sneu, terwijl het eigenlijk gewoon altijd gebeurd. Met carnaval is het allemaal wat massaler, omdat er gewoon massaler feest gevierd wordt. Moet je eens kijken met oud en nieuw hoeveel mensen hun grenzen niet kennen en net zo lang doorzuipen totdat ze er bij neervallen en de boel onderkotsen, of met Koninginnendag of in de vakantie enz. Het heeft dus niets met carnaval te maken, maar gewoon met feesten in het algemeen. Dat wilde ik er ff mee aangeven en ik zeg ook niet dat ik me er bij sommige lui (voornamelijk kinderen van onder de 16 die voor het eerst een glaasje alcohol nuttigen) er niet aan erger.
Dat het betasten van vrouwen met carnaval meer opvalt snap ik niet helemaal, maar ergens krijg ik het gevoel dat je daar wel gelijk in hebt.
Bazzemans is offline