Onderwerp: Bier feest of niet?
Enkele bericht bekijken
Oud 4 February 2004, 16:16   #27
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Maar doordat het massaler is betekent niet dat het typisch carnavalesk is .. Het is vervelend, maar dat is het anders net zo goed.. Volgens mij bedoelen we wel hetzelfde, we zeggen eht alleen net ff anders .

Zal ff voorbeeld geven wat betreft mijn vader.. Mijn vader is wethouder voor het CDA en hier in de buurt woont ook iemand van de PvdA. Een week voor carnaval stond er ineens een inmens grote bus van de PvdA bij ons voor de deur. Wij vonden het een beetje flauw, maar ach wat maakt het uit. Daar heb je in principe geen last van en de verkiezingen stonden natuurlijk ook wel voor de deur en als ze denken op die manier stemmen te trekken, so be it. Nog geen week later valt bij ons het carnavalskrantje in de bus. Grote kop: Wethouder CDA stapt over naar PvdA met daarbij een foto van de bus met op de achtergrond ons huis en op die bus weer een grote foto van het hoofd van mijn vader. Normaal kan je zoiets gewoon niet maken, maar juist omdat het carnaval was kon dit wel en was het eigenlijk nog wel grappig ook (voor ons ff wat minder, maar ach ). Daarna is mijn vader de vorige kermis in de "zeik" genomen als zijnde voorzitter vd. voetbalvereniging. Hij was op het moment van de carnaval zo'n 3 maanden voorzitter. Je kent vast wel die plaatjes van zeer pikante dames verkleed als dameselftal die in e braziliaanse playboy heeft gestaan? In de carnavalskrant stond een foto van mijn vader, daarnaast een foto van het braziliaanse playboy dameselftal met de kop: "nieuwe voorzitter akkoord na zien van nieuwe dameselftal". Gewoon super grappig, maar normaal gesproken zou je dat niet kunnen flikken gezien het werk wat mijn vader nu eenmaal doet. We hebben er zelfs op in gespeeld door een t-shirt te bedrukken met ándere foto's van de braziliaanse playboy uit dezelfde reeks met daaronder de tekst: "Gezocht: Verzorger" en daarmee heeft mijn vader de hele carnaval (voornamelijk bij de voetbalvereniging) rondgelopen. Het zijn gewoon kleine dingen die de carnaval leuk maken en zo hoort het ook. Dat sommige lui denken dat ze kunnen doen wat ze willen onder het motto "carnaval" slaat gewoon nergens op. Er kan gewoon net ff meer dan anders, maar dat heeft niets te maken met méér alcohol ofzo..
Bazzemans is offline