Onderwerp: Ik Zeg:
Enkele bericht bekijken
Oud 7 March 2004, 21:03   #23
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Ik zeg

Eerst even dat ik niet goed ben in het vertellen over bandjes en hun stijlen, maar daarom moet je ook maar gewoon gaan luisteren.

Maar ik zeg

Days Ago
Een hele kleine band uit Engeland die totaal niet bekend is of zal worden. Ze hebben een demo cd met 2 nummers die te downloaden zijn van hun website. Echt een te gekke band.
Ze spelen hardrock-punk achtige shite met hele leipe drums en vette gitaarloopjes. Echt de moeite waard om even te downloaden!

Vex Red
De zanger heeft ongeveer een jaar geleden de band verlaten en de band gaat nu met een andere zanger door onder de naam Scenes geloof ik. Daar heb ik me nog niet echt in verdiept.
Maar het album Start With A Strong And Persistent Desire is echt de moeite waard.
Ze spelen (speelden) met zn 5-en een soort gothic-hardrock-metal-grunche achtige shite met electronische effecten en echt op een hele aparte manier.
Weet je niet of je het album direct wil kopen (logisch!) en je kunt niks vinden op een p2p app, stuur me dan een pm en dan krijg je een sample mp3-tje

ThisGIRL
De derde engelse band.. ThisGIRL. Een viermans formatie met gasten van 22 ofzo. Ze spelen de leipste dingen. De drummer is echt... ziekelijk goed. Hij vult zo'n beetje alles aan in het nummer.
Hun stijl valt onder hardrock-punk (bij fame..), maar eigenlijk vallen ze daar niet onder vind ik.
Ik weet niet waar ze bij horen.
Ze hebben in ieder geval een heel apart geluid. Op de site staan ook een aantal mp3'tjes, maar de site lijkt down te zijn ofzo op dit moment.
Als je nieuwsgierig bent, pm me, dan stuur ik wat.

En nu zeg ik

Even niks meer..
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden