Enkele bericht bekijken
Oud 5 April 2004, 21:44   #42
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jongetje toch.....

Ow ow ow, wat ben je toch zielig.
Om maar even met de deur in huis te vallen:
We leven hier in een rechtsstaat, kortom, eigen rechtertje spelen is hoe dan ook verboden. Ook voor jou. Dit vind ik ook jammer. Want voor gasten zoals als jou zou er wat mij betreft een uitzondering mogen zijn die jongetjes zoals jij vogelvrij verklaart.

Maarja, om even terug te komen op het punt. In nederland gelden wetten, normen en waarden. Hoewel de normen en waarden de laatste tijd erg aan het vervagen zijn naar mijn idee word het nogaltijd niet geaccepteerd dat je als iemand lul tegen je zegt je diegene direct voor zn bek slaat. Sterker nog, dit is ten strengste verboden.


Even over je jeugd:
Wat er allemaal in je jeugd is gebeurd. Hoe vaak je ook in elkaar geslagen bent of wat dan ook, dat kan me allemaal erg weinig schelen eigenlijk, ik denk niet dat jij weet hoe mijn jeugd eruit gezien heeft en wat ik door heb gemaakt, feit is dat ik nu ook niet een aggressief stuk stont ben die denkt dat alles op te lossen valt door geweld.

Indien een mens over logisch denk vermogen beschikt, kan hij of zij ook altijd zelf een situatie inschatten, zich inhouden en vooral nooit beginnen te vechten. Dat is iets wat jij duidelijk aangeeft wel te doen. Dit vind ik fout. Heel erg fout. Tuurlijk wil ik ook weleens iemand een klap geven. maar dat doe je gewoon niet. Punt.

Als je dat toch doet, en zoals jij aan geeft regelmatig te doen, dan behoorje tot uitschot. Uitschot dat nooit uberhaupt maar de mogenlijkheid mag hebben zichzelf op wat voor manier dan ook te vestigen in deze maatschappij wat mij betreft.
Overigens zit je wel heel zielig te zeiken over je jeugd en blablabla, waarmee je aangeeft dat je er neit blij mee bent, mag ik je dan eens vragen waarom je er zelf niks aan veranderd?

Je hebt toch zelf altijd de keuze om iemand wel of neit te slaan zodra hij of zij iets zegt? Je hebt toch zelf het vermogen na te denken en een situatie in te schatten, weg te lopen of verbaal de confrontatie aan te gaan? Of ben je hier gewoon echt te dom voor?