Enkele bericht bekijken
Oud 7 April 2004, 12:51   #58
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Komt omdat je zelf namelijk een standpunt uitdraagt. Daarop reageren mensen, en daarop beoordelen mensen.


Overigens vind ik je ook een zielig figuur hoor. Ik vind je zielig omdat je zelf aangeeft dingen op te lossen met geweld in plaats van met je verstand. Dat noem ik behoorlijk zielig.

Ennem, verder vind ik het irritant dat je nu de hele discussie omzeep helpt door je fatsoenlijk op te stellen.
ow, natuurlijk het spijt me, ik dacht we pakken het een keer anders aan, maar goed , dan gaan we wel weer bitchen.....zucht

wie zegt dat ik geen fatsoen heb? misschien nogwel meer dan jouw. het is natuurlijk wel vervelend als jouw hele discussie er op gebaseerd is dat ik een herzenlose lomperik ben die bij het minste geringste er op los slaat, dan gaat je standpunt wankelen, lastig.

je zit er ontzettend ver naast hoor, ik ben ook heel fatsoenlijk, heb veel respect voor mensen, maar ik vind dat er gewoon niets mis mee is om iemand een knal te verkopen als ik vind dat diegene dat verdiend heeft. dat scheelt ongeveer een half uur discusseren, en je punt is een stuk duidelijker gemaakt.



owja, irritant is my middle namei just love to tick the worldoff