Onderwerp: Column hok
Enkele bericht bekijken
Oud 12 May 2004, 18:04   #73
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Kvind em leuk BoP!!

mijnes:
Irritatie

Mijn douche is stuk. Nee water komt er wel uit, en aan de douchekop zal het ook wel niet liggen. Maar er komt geen WARM water uit. Wat bij een douche toch wel aangenaam is. Toen ik bij m’n vriend wilde douchen dacht ik even dat het me achtervolgde; zijn douche bleef ineens ook koud. De geiser bleek daar een beetje kuren te vertonen maar ging het uiteindelijk weer doen. Maar mijn douche niet.

Ook zat ik op een goeie donderdagmorgen ineens zonder water. Na een beetje schrik kwam er irritatie, in de trant van ‘hoe moeilijk is het om effe door te geven dat t water wordt afgesloten’, aangezien ze bij mij in de straat aan het bouwen en verbouwen zijn. Maar bij terugkomst donderdagavond was het water er nog steeds niet. En de werklui waren naar huis. Mijn vriend (en reddende engel) kwam erachter dat het hendeltje in het kastje bij mij in de gang gewoon naar beneden stond. Jezus. Ik was gelijk furieus op mijn bovenbuurvrouw, die ik die ochtend inderdaad daar had horen rommelen. Dat soort acties heeft ze wel vaker, zoals de hele cv uitzetten omdat zij weggaat en het water moet worden bijgevuld.

Mijn moeder zei dat ik dit soort dingen eerst aan haar moest vragen want misschien had ze wel een hele goeie reden, maar ik vond haar vanaf het begin al redelijk typisch. Soms kan ze heel vriendelijk uit de hoek komen, en daarom denk ik ook maar dat ik die irritatie beter bij me kan houden. Maar vanwege dit accefietje met het water verdenk ik haar ook een beetje van tegenhouden van mijn warme water. Misschien sluist ze dat wel allemaal alleen naar haar kamer ofzo. Ik zal het wel nooit weten, maar aan de andere kant, mijn warme water is er nog steeds niet. En m’n huisbaas heeft er duidelijk schijnbaar weinig haast mee. Dus douche ik maar bij een vriendin op woensdag. Misschien toch maar een briefje op de deur van mijn buuv hangen, ‘heb jij ook een koude douche?’.

Vera
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)

Laatst aangepast door 0Vera : 14 May 2004 om 23:56
0Vera is offline   Met citaat antwoorden