Enkele bericht bekijken
Oud 18 May 2004, 19:43   #52
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof niet dat deze mensen moslim zijn, ze mogen zeggen wat ze willen, in mijn ogen zijn ze niets. ik heb van vrienden gehoord dat ze deze video al eerder hebben gezien, 1tje 6maanden en andere3 maanden geleden.
zoiets is ten strengste verboden in de islam, je moet zelfs je tegenstander in EEN slag doden zodat hij niet lijdt. ik zal wat redenen noemen waarom ik niet geloof dat dit door een moslim is.

nick berg is een (praktiserende)JOODSE amerikaan. zijn ouders beschuldigen de amerikaanse staat. amerikanen zij voor de onthoofding tegen de advocaat van de familie dat nick berg bij hun veilig was. maar na de onthoofding zeggen ze dat nick ber niet bij hun was, maar dat de irakeze politie hem had. irakees politie zegt dat ze nick berg niet hadden(IK VRAAG ME AF WIE DAAR OP DIT MOMENT DE BAAS IS, AMERIKA OF IRAKEZE POLITIE!!!).

de man die nick onthoofd spreekt GEBROKEN arabisch, hoe kan dat nou??
in 2002 had nick berg contact met Zacarias Moussaoui, een van de verdachtes bij 11 september, dit bleek uit dat zacarias de password van nick bergs pc had, berg heeft gezegd dat zacarias zijn password wist omdat hij ooit in de metro zijn laptop effe gebruikte.
mijn bron zegt ook dat nick berg waarschijnlijk een mossad agent was.

Laatst nog 1 ding: de man die onthoofd heeft een grote GOUDEN ring aan. hoe kan een moslim die zich sheikh noemt een GOUDEN ring dragen.


Iedere moslim man weet dat hij geen goud(en zijde) mag dragen!!! WTF????
  Met citaat antwoorden